1 Mai - ÎNCHIS

Comenzile primite pe 01.05.2025 vor fi procesate începand cu 02.05.2025.

Mulțumim pentru înțelegere!

Secretară

Echipa Bilancia este în căutarea unei Secretare energice și bine organizate, care să ne ajute să asigurăm buna desfășurare a activităților administrative. Dacă ai experiență într-un rol similar, ești atentă la detalii și ai abilități excelente de comunicare, te așteptăm să ni te alături!

Responsabilități principale:

  • Gestionarea apelurilor telefonice și întâmpinarea vizitatorilor;
  • Coordonarea corespondenței interne și externe;
  • Oferirea de suport administrativ colegilor din companie;
  • Alte sarcini administrative și protocol, conform fișei postului.

Cerințe:

  • Diplomă de bacalaureat;
  • Experiență profesională: minimum 1 ani într-un rol similar;
  • Cunoștințe solide de Microsoft Office;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu (scris și vorbit).

Oferim:

  • Mediu de lucru profesional și prietenos;
  • Posibilități de dezvoltare în cadrul unei companii de top din industria HoReCa;
  • Pachet salarial competitiv și alte beneficii atractive.

Locul desfășurării activității: sediul BILANCIA din Corbeanca - DN 1, km 19,3, Jud. Ilfov;

Program de lucru 08:30 – 17:30;

Se asigură transport din Ploiești spre Corbeanca și retur.

Hai în echipa noastră!

  • Extensii acceptate (doc, pdf, docx, xls, jpg, png)

* Camp Obligatoriu